Mi a Wangaru?
A Wangaru pont és pénzgyűjtő oldal és közösség, melyen keresztül olvasgatva, játszva gyűjtheted pontjaidat, amiket levásárolhatsz, vagy kedvezményre válthatsz. Pontjaidat pénzben is kérheted. Mindehhez egy ingyenes regisztráció szükséges, amit bármikor törölhetsz.
Hogyan gyűjthetek pontokat?
Cikkek, kutatások, reklámok elolvasásáért, megtekintéséért. Egyik tevékenység sem kerül Neked pénzbe, a mobilszámládat nem érinti, akár elolvasod, akár olvasatlanul törlöd a reklámokat.
Milyen pontokat gyűjthetek?
A pontoknak két fajtáját különböztetjük meg, lila és kék pontokat szerezhetsz.
Mire jók a lila pontok?
A lila pontokkal a webshopban egyedi, személyre szabott árakat kapsz. Lila pontjaiddal mindig csökkentik a termékek mellett megjelenő árakat. Ha rendelkezel elég lila ponttal a kiválasztott termékekhez ingyen is hozzájuthatsz. Lila pontjaidat készpénzre is válthatod. Pontjaiddal támogathatsz különböző alapítványokat is. Figyeld az oldalt, mikor, kinek szerveznek gyűjtést.

Mire jók a kék pontok?
A kék pontokért a webshopban egyedi, személyre szabott árakat kapsz. Kék pontjaiddal mindig csökkentjük a termékek mellett megjelenő árakat. A maximum elkölthető kék pontok száma mindig megjelenik az adott termék mellett. A kék pontokat fel tudod majd használni licitálásra, illetve különböző játékokban vehetsz részt. Adott terméknél a felhasználható kék pontok mennyisége maximálva van.

Lila pontokat a következő dolgokért kaphatsz:
-
Az SMS-ben, MMS-ben vagy e-mailben kapott reklámtartalmú üzenetek megtekintéséért, elolvasásáért
-
Hirdetők által kezdeményezett telefonhívások fogadásáért
-
Kvízek, kérdőívek kitöltéséért (adott kérdőívnél jelezzük, hogy kék vagy lila pont jár érte)
-
Meghívottjaid által fogadott üzenetekért
-
Webshopban való vásárlásaidért (az általad elköltött Ft összeg 2%-a)
-
Ismerőseid vásárlásai után (az általuk elköltött Ft összeg 1%-a)
-
Tartalom beküldéséért ami lehet link, cikk (blog bejegyzés), video vagy kép. Pozitív, vidám hangvételű, tapasztalat megosztó tartalmakat várunk. Hogy mennyi pont jár érte:
Saját szellemi termék: 300 + 3 ahány Facebook like-ot kap 1 hét alatt a tartalom.
Más tartalom: 50 + 2 ahány Facebook like-ot kap 1 hét alatt a tartalom.
A tartalmakat a tartalom@wangaru.hu címre várják.

Kék pontokat a következő dolgokért kaphatsz:
-
Meghívod ismerőseidet a Wangaru.hu-ra, és ők a meghívódon keresztül regisztrálnak

-
Partnerprogramon keresztül Hozzád csatlakozó tagok regisztrációjáért
-
Kvízek, kérdőívek kitöltéséért (adott kérdőívnél jelezzük, hogy kék vagy lila pont jár érte)
-
Cikkek, reklámtartalmú üzenetek elolvasásáért
-
Naponta való belépésért
-
Rejtett tartalmak megtekintéséért/elolvasásáért. A rejtett tartalmaknál nem fogod látni, hogy pontokat kaphatsz érte, viszont pár nappal később megjelenik a számládon a jóváírás, ezért érdemes minél több dolgot megnézned az oldalon.
Mik azok a rejtett tartalmak?

A rejtett tartalom gyakorlatilag lehet bármi az oldalon: egy cikk, egy kvíz, egy reklám stb. A rejtett tartalmaknál nem látod, hogy pontot kaphatsz érte. A lényege pont az, hogy meg kell keresned az oldalon. Ha megtaláltad a keresett tartalmat, akkor számládon pár napon belül jóváíródnak az azért járó pontok.
Hogyan kapom meg a pénzemet?
A kifizetés 10.000 pont összegyűlte után történik banki vagy postai utalás útján.
Kell-e adóznom a kifizetett összeg után?
A pontok számából automatikusan levonjuk az adókat. Amikor a 10.000 pont összegyűlt, e-mailben értesítést küldünk erről és elkérjük az adózáshoz szükséges adatokat. Az aktuális adatok egyeztetése mindig közvetlenül a kifizetés előtt történik, ezért nem szerepel a kérdőívben a bankszámlaszám.
Miért jó nekem ha mások megjelölnek ajánlónak?
Minél nagyobb a csoportod nagysága, annál több üzenet után kapsz pontokat, hiszen a csoportod tagjai által olvasott üzenetek után is kapsz pontot, illetve az ő ajánlottaik által kapott üzenetek után is. Így nem csak akkor kap valaki pont jóváírást, ha közvetlenül kap üzenetet, hanem akkor is, ha valaki a csoportjából fogad.
Ezenfelül, ha a csoportodból valaki vásárol a webshopban, akkor az általa elköltött nettó összeg 1%-át írjuk jóvá Neked lila pontok formájában. Hogy minél hamarabb összegyűljön a 10.000 pontod.

Hogyan törölhetem magam az adatbázisból?
Belépés után a saját személyes profilban van lehetőség a regisztráció felfüggesztésére vagy a törlés menüt választva véglegesen törölheted magad a rendszerből.
Regisztráció frissítése
Félévente, belépés után a rendszer megkér, hogy frissítsd adatait, melyről egy e-mailt kapsz A frissített regisztráció feltétele a kifizetésnek, és a nyereményjátékokban való részvételnek.
Milyen hamar gyűlik össze a 10.000 pontom?
A pontok összegyűlésének ideje legjobban a csoport nagyságától és a Te aktivitásodtól függ. Minél nagyobb valakinek a csoportja, annál több üzenetet kaphat a csoport, és gyűlik össze a 10.000 pont.
Hogyan gyűjthetek csapatot?
A Wangaru oldalon keresztül, a "Meghívó" menüpontból küldhetsz e-mailben meghívókat barátaidnak. A kiküldött meghívók státuszát a belépés után követheted nyomon a Felhasználói menüben. A pontokat akkor írjuk jóvá, ha a barátod regisztrált, és aktiválta magát.
A Partnerprogram keretében, pedig a saját oldaladon elhelyezett bannereken keresztül regisztrálók is automatikusan a csoportodba kerülnek.
Mennyit ér egy pont?
Ha a pontjaidat levásárolod, akkor 1 pont=1 Forint.
Mikor kerülnek jóváírásra a pontjaim a hirdetések, tartalmak megtekintése után?
Az oldalon lévő tartalmakért járó pontok, az oldal frissítésekor kerülnek jóváírásra (kivéve a rejtett tartalmakért).
Az e-mail-ért, SMS-ért, MMS-ért járó pontok, a kiküldések és a Szolgáltatók által adott kiküldési riportok megérkezése után kerülnek jóváírásra a Wangarus számládon, tehát nem azonnal a kampány után.
Mikor válaszol az Ügyfélszolgálat a levelemre?
Az Ügyfélszolgálat az info@wangaru.hu címen, és a 061-266-9922-es telefonszámon érhető el hétfőtől péntekig munkanapokon 9-17h között. A beérkező levelekre 8 munkanapon belül választ kap minden érintett.
Webshop GY.I.K
A Wangaru.hu webshopjában bruttó (ÁFÁ-s) árak vannak-e?
A www.wangaru.hu/webshop webáruházban szereplő árak tartalmazzák a 25%-os ÁFÁ-t.
Pontosan mi után kapok 2% webshop jutalékot?
Két felöl is kapsz websop jutalékot:
1. A Wangaru webshopban elköltött forintjaid nettó értéke után írunk jóvá 2%-nyi lila pontot Wangaru számládon, a vásárlásnál felhasznált pontok nem számítanak bele az összegbe. A kiszállítás díja nem számít bele a nettó összegbe.
2. Barátaid vásárlásai után is 1%-nyi lila pontot írunk jóvá Wangaru számládon, a vásárlásnál felhasznált pontok és a kiszállítás díja nem számítanak bele az összegbe.
A Wangaru rendszere azokat tekinti barátaidnak, akik a Te meghívód alapján regisztráltak, vagy beírták mobilszámodat a regisztrációban az „Ajánló” –hoz.
Mire használhatom lila pontjaimat a Wangaru webshopban?
Lila pontjaidat a Wangaru webshopjában bármilyen termékre elköltheted, és ha összegyűlt 10.000 lila pontod kérheted átutalását készpénzben is. A lila pontokat a vásárlásnál 1 lila pont=1 magyar forint arányban váltjuk be. A webshop fizetésnél a rendszer automatikusan levonja lila pontjaidat, és csak a pontokkal csökkentett összeget kell kifizetned. A felhasznált pontösszeg levonásra kerül Wangaru számládról is. Profilodban láthatod, hogy mennyi lila pontod van.
Mire használhatom kék pontjaimat a Wangaru webshopban?
A kék pontokat a Wangaru webshopban vásárlásnál válthatod be. A kék pontokat a vásárlásnál 1 kék pont=1 magyar forint arányban váltjuk be. A webshop fizetésnél a rendszer automatikusan levonja maximálisan felhasználható kék pontjaidat, és csak a pontokkal csökkentett összeget kell kifizetned. A felhasznált pontösszeg levonásra kerül Wangaru számládról is. Profilodban láthatod, hogy mennyi kék pontod van. Belépés után a rendszer kiírja, hogy a termékek megvásárlásához maximum mennyi kék pontot válthatsz be.
Átutalással szeretnék fizetni, mi a teendő?
A webshop fizetésnél tudod megadni, hogy átutalással szeretnél fizetni. Mi megadjuk a számlaszámunkat, és a pontosan átutalandó összeget. A Wangaru Webshop számlaszáma: CIB Bank 10700347-49232808-51100005 számlatulajdonos: Wangaru Kft. Kérünk az átutalás közleményébe írd be a rendelésszámodat és nevedet! Az átutalás megérkezéséről értesítő e-mailt küldenek. Általában 1 maximum 3 nap mire átjön az utalás. Amikor megérkezik az összeg a számlájukra, kiszállítják a terméket neked, vagy személyesen átveheted Budapesten a Magyar u. 52.-ben (A Kálvin térnél) a Wangaru irodában.
|